tisdag, februari 03, 2009

Fullt upp

Wilgot har varit små jobbig i natt, kanske han har haft ont i magen för benen har åkt upp och ner i sängen och han har börjat snarka. Hur ska detta gå för mig haha jag som måste han knäppt tyst runt mig när jag ska sova. Så tyvärr har det inte blivit så mycket sovande och det påverkar en rätt mycket, kanske får ta vara på den tid då Wilgot somnar att sova själv. 

Igår hade vi fullt upp. Jag var en snabbis till pappa men Wilgot fick stanna hemma. Det vart så stressigt allt så jag och Wilgot får åka dit någon annan dag. Det första pappa sa var "var är Wilgot", han vart väl lite besviken men samtidigt glad att jag kom =)

Vi var och hälsade på Jossan igår, kom först hem kvart över tio på kvällen och då vart det sängen nästa. Jossan hade bakat dumlekakor och pollymuffins *mums*. Idag vet jag inte riktigt vad som händer men kommer mest troligt att gå ut och promenera och sen ska jag på middag hos moster. 

Fortsättning följer........

Inga kommentarer: