torsdag, februari 26, 2009

Vilka ynkiga problem man har

Måste bara säga att jag har dom minsta problemen i världen, läste nyss en "änglamammas dagbok". Fy fasen säger jag bar satt å böla som bara den, kan inte tänka mig att leva ett liv utan Wilgot. Eller hemska tanke att föda ett dödfött barn, vilken smärta det måste vara. Massor med tankar till er alla som förlorat ett barn skickar jag er! Må livet bli mer rättvist.

Var bara tvungen å skriva om detta för när man läser sådant här så känns allt annat så litet. Min hemlängtan är väl ingenting jämfört att förlora ett barn, ett älskat oskyldigt barn. VARFÖR?!

Ta vara på dagen och uppskatta det fina ni har! 

Många kramar från en lycklig mamma med en underbart vacker son!



♥ "Kärleken är det enda som växer när vi slösar med den." ♥ 



Inga kommentarer: