torsdag, februari 05, 2009

Ny super mysig säng till Wilgot.

Idag har vi varit ute i ovädret, det har snöat hur mycket som helst här uppe i Luleå och blåst riktigt kallt. Men det var skönt att komma ut i alla fall. Vi var och hälsade på Wilgots farmor.

Sen åkte vi på stan jag och mamma, shoppade en massa saker till Wilgot och inget till mig haha. Det är väl så när man blir mamma att barnen går i första hand. Man vet hur ens egen mamma har gjort. Köpte en polarn o pyret ull inner mössa, ull/bomulls kläder på Cubus och en pyjamas som det står I ♥ mummy på, hitta en ny overall till Wilgot men vet inte om jag är helt nöjd med den så vi får se om jag behåller den, en Dr Brown diskborste och så fick han av mormor snuttegubben från Lundmyr of Sweden.



När vi kom hem åt vi god mat och sen åkte vi för att titta på en säng  till Wilgot som vi fallit för. Super fin var den så vi smällde till, så nu har Wilgot en egen säng hos mormor =)





Nu ska vi försöka sova.
God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh ja jag är helt kär i min mobil! Den vita är också fin. Jag hade beslusångest om vilken jag skulle ta. Det blev den blå tillslut. Superbra telefon! Hoppas allt är bra med dig gumman! KRAM