lördag, februari 14, 2009

Kärlek, Kärlek, Kärlek.



Nu är det kärlek, kärlek, kärlek! Hoppas ni alla får en underbar dag med åtminstone någon ni tycker om. Det kan ju vara en kär vän, mamma, pappa eller husdjur =) Allt handlar inte bara om kärlek med romantik. När jag tänker efter så är det många man älskar och det är dem vi bör hedra en sådan här dag. 

Sen måste jag informera om Hjärt- och lungfonden som tillägnar februari månad till "Alla barnhjärtans månad". Mitt hjärta hade slitits i tusen bitar om det varit mitt barn som fötts med hjärtfel så ge ert bidrag i dag. Själv har jag köpt en pins till mig och en till Per. 25kr kostar den bara och det tycker JAG att vi alla har råd med. Pinsen finns att köpa på t.ex. Bokakademin, Hemköp, Hemtex etc.

Sist men inte minst vill jag med familj önska er en underbar dag och låt kärleken flöda till stora och små. 

Massor med kramar från oss!


Y

I'm the luckiest girl in the world

I got a friendship, endless and sweet

It's telling me, 
I'm beautiful and unique. 
Tessi- 2003-06-04



Candle light

Sweet kisses

Burning skin

Crystal eyes

Pure love 
Tessi- februari 2003

Y

Dessa dikter eller vad man nu ska kalla dem för hittade jag på min hemsida som jag hade en gång i tiden. Har inte gjort något där sen 2004 såg jag nu när jag var in där. Hade nästan glömt att jag har den. Om någon är intresserad så finns en länk här. Sidan speglar en tid i mitt liv, en tid som nu förändrats och blivit lite annorlunda. Syftet att gå in på sidan var att hitta någon fin alla hjärtans dag dikt men insåg ganska snart att det var mycket smärta och sorg där, men lite kärlek hittade jag, de ser ni här ovan =P

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en fantastisk Alla Hjärtans Dag! KRAM