fredag, februari 20, 2009

Längtar

-Till i morgon då vi får besök av Fredrik, Jessica och Linus =) Då ska vi äta god mat och se melodifestivalen. 

-Till påsken då vi ska åka upp till Luleå igen =) äta massor med ägg och räkor och dricka massvis med påskmust =)

-Till våren kommer och ett nytt liv startas, fåglar som kvittrar, löv som spricker upp och blommor som gror.

-Till vi flyttar hem igen, och bygger hus =) Gud så skönt det ska bli med eget hus vid havet.

-Till Wilgot kan säga mamma ;) och börja äta mer vanlig mat. Nu kräcks han så mycket och det är skit jobbigt. Han luktar alltid surmjölk *usch och fy*. Å så längtar jag tills han blir helt frisk, inge snor och inge slem bara en glad och frisk liten kille =)

-Till jag och Per ska gifta oss, jag vill ha ett stort bröllop men hmm vi får se hur det blir med den saken. Skulle kunna tänka mig att ha ett litet utomlands på någon vacker strand också hihi. 

-Till min Man kommer hem. Oj vad vi ska ta hand om varandra då för snart är det helg Gud så skönt det ska bli. Ikväll blir det Let´s Dance och massor med mys med mina favorit pojkar =)



Ingen kärlek är större än den jag har för dessa underbara pojkar!
Puss, Älskar er mest av allt.


♥ "Kärleken är det enda som växer när vi slösar med den." ♥


1 kommentar:

Anonym sa...

ha en bra helg : ) massa kramar!
p.s längtar efter sushin