onsdag, februari 04, 2009

Trivs som fisken i vattnet.

Gud vad jag älskar att vara i Luleå, denna stad är verkligen mitt hem. Vet inte om jag någonsin kommer trivas helt i Sundsvall. Det enda som saknas är min underbara man. Hade han varit här hade allt varit perfekt. Idag har vi haft besök av min moster och min kusin. Kusinen väntar smått så Wilgot får snart ännu en till tremänning =) I kväll ska vi göra sushi jag och mamma, kanske en moster till mig också skulle komma, vi får väl se. 

Wilgot har varit så glad å underbar nästan hela dagen, han var rätt grinig en liten stund men det berodde på trötthet. Jag vill inte amma honom nå mer, tycker allt bara blivit sämre sen jag började amma honom igen. Tycker dock det är sååå mysigt att ha honom så nära, men han har som fått magknip tror jag och det började efter att jag började amma honom och nu vägrar han ta tutten. Tutten var ju så enkel men nu duger den inte nå mer *suck*.

När mamma kommer hem tänkte jag att vi kanske skulle gå ut med Wilgot och Mio. Känns bra om Wilgot får komma ut varje dag =) Frisk luft är bra...

Nu hör jag att en liten en gnäller i sängen så vi får höras....

1 kommentar:

Tipparen sa...

Hej min ängel saknar dig så. Hade velat varit där uppe i luleå med dig. Det ska bli så mysigt på alla hjärtans dag när vi ska mysa puss älskar dig