måndag, februari 23, 2009

Sammanfattning av söndagen

Vi hade besök =) var så himla kul. När Fredrik och co kom hit gick vi allihop för att handla och ja hmmm vilket tjorv det vart. Jag som ville skriva upp vad vi skulle köpa men Per tyckte inte det behövdes så ja då litade jag på honom haha. Men det fick jag äta upp. När vi gick från affären så ja då kom vi på att vi hade glömt köttfärs som är en stor del av tacogratängen som vi skulle göra haha. Så killarna fick vända för att köpa det. Sen när vi kom hem kom jag på att jag inte tänkt på att vi behövde creme fraiche i gratängen också, så Per fick ingen creme fraiche vid sidan om som han så gärna vill ha. Nåja trots allt tjorv så löste det sig och blev en super god gratäng och vi hade en trevlig och mysig middag med ljus och underbart sällskap =)
Barnen fick leka eller Wilgot kan ju inte leka på samma sätt som Linus men om någon månad då blir det säkert full rulle när dom e tillsammans. Fredrick, Jessica och Linus var tvungna att åka hem rätt tidigt så Linus skulle komma i säng i tid så efter att de åkt hade jag och Per mys kväll. Vi såg film och jag myste i Pers famn =) Känns som att det var längesen vi gjorde det och att allt kändes så underbart. 

Inga kommentarer: