lördag, februari 21, 2009

Meningsfulla ord


Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin
Michael Jackson - You are not alone.

Denna låt betyder sååå mycket för mig, inte för att det är Michael som sjunger utan för att den kom till mig vid ett speciellt tillfälle. Alla som känner mig vet att jag gått en kurs hos Terry och när jag är där nere och mediterar kommer denna låt upp i mitt huvud och den följer mig hela vistelsen jag är där. Det enda jag kan av denna låt är You are not alone! Men sen när jag kommer hem och berättar detta för en person säger hon att jag bör kolla upp hur låten går för det kan ligga något budskap i det, och se vilka ord jag hitta i den =)

Inga kommentarer: