söndag, februari 01, 2009

Luleå i mitt hjärta.

Nu är jag hos mamma =) Känns jätte skönt, men jag saknar min man väldigt mycket. Idag har jag och Wilgot varit ute med vagnen. Det var tänkt att jag skulle gå ut med honom när det fortfarande var ljust ute men vi hann inte med det. Har suttit mycket i telefonen det har ringt som bara den haha, sen har Wilgot varit så trög i magen så idag gav jag honom katrinplommon puré och det satte igång magen på han så jag har haft fullt upp att byta blöjor. 

Jossan ville att jag skulle med och äta pizza, först tänkte jag att nä inte kan jag synda men sen så gav jag mig och följde med. Shit vad god pizza jag åt, mums säger jag bara. Drack en LOKA så det var ju nyttigt haha, men pizzan var väl inte den nyttigaste.. Dröp i fett.

I morgon blir det att gå ut en sväng och sen har jag väl tänkt att åka och hälsa på pappa. Sen får vi se vad som händer =) Just ja kanske skulle träffa Jenny i morgon =) Nu blir det att träffa många, här finns det inte brist på vänner som det finns i Sundsvall. 







Bild 1, Wilgot idag hos gammel moster. Bild 2, Min flottiga pizza. Bild 3, Wilgot tidigare idag. Bild 4, Wilgot i bilen på väg upp till Luleå. Bild 4, Den utlovade bilden, Wilgot på Ikea =)

Inga kommentarer: