torsdag, februari 26, 2009

Hemlängtan

Längtar HEM till Luleå, och igår berätta Per att dom som hyr vår lägenhet ringt. Å att dom trivs så bra, tror jag det! Jag vill också BO där, bättre lägenhet kan man inte ha SAKNAR DEN SÅ! *gråter floder*. Vill hem till mina nära och kära, min mamma saknar jag så mycket även att man också kan bli galen på henne ibland haha. Men mamma är bäst! Undra om Wilgot kommer känna så för mig ;) 



Mitt älskade hem saknar dig så ha ha ha. Hoppas på att jag får flytta hem till dig snart och bo hos dig tills jag och Per byggt vårt dröm hus ute på landet bredvid havet =) Åååå så skönt det ska bli att få eget igen, men frågan är bara hur länge det är kvar. Jag hade flyttat hem på en gång om jag fått, eller jag får ju men jag har ju en underbar man som jag måste tänka lite på också haha. Fast i slut ändan har han nog inte så mycket att säga till om ha ha ha. 

Idag fick jag en inbjudan till klassfest, men vet inte om jag ska gå. På ett sätt skulle det vara kul men på ett annat så bryr jag mig inte om att träffa den klassen. Får tänka på saken..... 

Wilgot har spytt flera gånger i morse, han börja till och med att gråta, usch inge kul att se. Tror det har att göra med att han inte fått bajsa ordentligt på flera dagar nu. Jag har försökt hjälpa honom men till ingen nytta. Känns jätte hemskt, kanske måste boka en tid till doktorn. Blä, sen har Wilgot tid på rutinkontroll på tisdag plus vaccination. Usch är rädd för de där sprutorna, sist fick han ju feber och jag tycker det är jätte jobbigt att vara med honom då. Svider i hjärtat när han inte mår bra. Nåja det löser sig, det gör det alltid



Finare bebis får man leta efter =)
Puss på dig hjärtat mitt!

Igår köpte vi nya gardiner, så idag ska dom upp när Per kommer hem. Per ville inte göra det igår grrrr vad arg jag blir, men idag då ska dom upp =) Det har han lovat. Hitta absolut ingeting på Birsta igår, eller jo såg en fin tunika på Gina men köpte den inte, kanske får göra det i morgon när vi ska ut på stan jag och Per. Vi går kanske ut och äter frukost å bara myser tillsammans. Ska bli så mysigt! Måste ta och städa här igen, fan vad fort det blir dammigt och stökigt här *suck*.  Fick nytt scrapbooking paket idag med posten =) så jag får ta och bli kreativ snart och skapa något fint =)


1 kommentar:

Anonym sa...

Kram till dig gumman! Det där med längtan är hemskt jobbigt.. Lider med dig!