söndag, februari 08, 2009

Härlig söndag.

Wilgot har sovit i egen säng hela natten, men han har små gnällt men ändå somnat om på en gång så det verka som att han drömmer hej vilt när han sover. På morgonen låg han och jollrade i sängen så då fick han komma till mamma och mysa. 

Klockan två åkte vi till Niklas och Anne, det var sååå roligt att få träffa dem igen =) Jag och Anne hade lite tjej snack =P så himla kul. Sen lagade Anne så himla god tacos (av kyckling), tror inte jag har ätit något så gott haha. 

När jag kom hem var moster och hennes man här så vi fikade lite och hon fick gosa lite med Wilgot. Såg lite av Kalla fakta så hemskt det där om dun industrin. Hädanefter ska jag inte köpa något med dun i. Fattar inte ens hur man kan jobba med något sådant och se och höra hur djuren lider, FY FAN säger jag bara.


Inga kommentarer: