onsdag, februari 04, 2009

Till alla som läser min blogg och som vill bry sig

En sak har jag funderat på och det är att om man nu aldrig skulle kunna skriva själv i en blogg eller har synpunkter på vad jag skriver, VARFÖR LÄSER NI MIN BLOGG DÅ

Jag var emot bloggandet och förstod inte riktigt det roliga med det tidigare, och då läste jag heller inga bloggar. Varför jag startade denna blogg eller den som vi hade innan var för att vi skulle lämna Luleå och vi hade en liten kille som skulle växa eller växer fort, jag ville dela med mig av våran vardag till alla som inte kunde vara närvarande hela tiden. Och vardag betyder ju att allt inte är som att sväva på rosa moln, vi har våra upp och ned gångar. Skulle jag bara skriva bra saker skulle jag ljuga för mig själv och för er som läser. Jag ÄLSKAR att vara mamma men ibland känns allt jätte jobbigt och då stör man sig på allt och alla. Jag ÄLSKAR min MAN men ibland har vi motgångar men än så länge så har vi alltid löst dem. Vi har löst det för att vi älskar varandra och vi är skapta för att leva tillsammans. Hade vi haft frid och fröjd hela tiden skulle vi nog inte lära oss något av varandra. Livet är en utmaning och vi ska hela tiden utvecklas och lära oss av det vi går igenom. Ibland känns det som att "varför jag", "varför nu" men ändå kommer man ur det och allt blir bra igen.

Det jag egentligen ville säga är att om ni nu har negativa synpunkter på min blogg, SLUTA läs den. Jag kommer inte ändra mitt sätt att skriva eller vad jag skriver om. Förstår ni heller inte varför jag skriver på den så säger jag detsamma, SLUTA läs bloggen. Jag är inte intresserad av att höra "jag skulle aldrig blogga" eller "hur kan du skriva så?".

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå har ngn kommenterar att varför skriver du så eller?

o btw. Hur länge är du i luuuletown?

Anonym sa...

Självklart har alla bra och dåliga dagar, och det ska man kunna vara ärlig att skriva om. Det är ju ett sätt att få ur dig saker och ting som är svåra, genom att skriva dem. Jag tycker om din blogg massor och tänker fortsätta att gilla ditt ärliga sätt att skriva på. You go girl! =)

Jag blir lika nyfiken som Tina och undrar om någon kommenterat något om ditt sätt att skriva och om det du skriver?! Isåfall ska du inte lyssna på dem!!

KRAM