måndag, februari 16, 2009

Tillbaka i Sundsvall =(

Ha ha ha en sur gubbe över att vara tillbaka i Sundsvall förklarar väl allt. Nja det var skönt på ett sätt att få komma hem, kunna gå naken hemma utan att någon bryr sig och att sitta på toa med dörren öppen *gap skrattar*.  Det tråkiga är att nu sitter jag här hemma helt själv igen, eller jag har ju Wilgot så helt själv är jag inte. Längtar tills min man kommer hem!

Saknar alla mina vänner i Luleå, Gud så glad jag är över att ha er. Uppskattar er mer än någonsin, hoppas på att få träffa er snart igen =) Har bestämt mig att trivs jag inte här nere och ensamheten blir för tung så kommer jag till er som en blixt =) 

Wilgot är små gnällig, han har blivit mer täppt i näsan och sen verkar han ha lite ont i magen också. Jobbigt men han är så fin, älskar honom mer än något annat.

Idag måste vi å handla, Per har rensat ut hela kylen och bra var ju det men nu måste den fyllas på. Har inte så mycket att skriva mer...

Jo har länkat till en ny blogg "Vote for Pean", rolig läsning men rätt knasig också hahaha. 

Kram.....


Familjen på alla hjärtans dag. Wilgot var så underbar! Jag och Per hade även en underbar middag tillsammans som jag skrivit om tidigare =) Älskar er mina underbara pojkar! Puss

2 kommentarer:

Tipparen sa...

Älskar dig med min sköna. PUUUUUSSSSSSSSS

Anonym sa...

Så vacker du är!