söndag, februari 08, 2009

Lördag

Idag har vi sovit till klockan 10:00 kändes dock som att klockan var sju på morgonen, var så trött. Wilgot låg i sin säng och snacka, vaknade av att han jollrade och inte grät. Vi klev upp och gjorde lite mat till Wilgot, sen gick tiden iväg å inte gjorde vi något alls innan Jenny och Vilmer kom på besök. Vi gjorde inte så mycket då heller förutom att vi umgicks och hade det trevligt i varandras sällskap. Vilmer var så söt, han dela med sig av alla sina leksaker till Wilgot. Sen när han skulle äta så ville han sitta i Wilgots mat stol och där trivdes han bra. 

I kväll har vi varit hos moster och tittat på melodifestivalen, de jag tyckte var bäst gick vidare till Globen men hur Caroline af Ugglas kunde gå vidare fattar jag inte. I mina öron lät hon inge bra alls. Vi fikade gott hos moster och bara mös =) Sen bada mamma bastu där, så vi kom hem då klockan närmat sig 0:00.

Nu har Wilgot somnat i vagnen, men något är fel för han börjar skrika lite då och då så vet inte om det kanske kan vara mardrömmar för han sover som även att han skriker. Han har varit små jobbig idag, något som gjort att han inte kunnat sova, han har somnat in men vaknat efter en liten stund. Han har som inte fått sova ut och då kan man ju inte klandra honom om han är grinig, men det är jobbigt. 


Fick några bilder av moster då Wilgot var ganska färsk, säkert bara några dagar och jag tycker han ser så liten ut. Jag kommer inte ihåg att han var så liten för på våra bilder upplever jag inte honom lika liten. Bilden här ovan är en av bilderna. Man ser hur huvudet blivit lite klämt när han var på väg ut, därför han har den lilla bulan på huvudet så för er som kanske undrar så är det ingen sugklocka som gjort bulan. 

God natt sov gott, dröm vackra drömmar natti natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh tack för komplimangen sötnos!